Pokolenie Z jako przyszli odbiorcy naszych usług

Pokolenie Z jest pokoleniem młodych ludzi, którzy urodzili się w latach 1997-2012. Są to osoby, które dorastały w czasie wielkiego rozwoju technicznego. Obecnie jest to znaczna część użytkowników sieci oraz mediów społecznościowych. Dane statystyczne jasno mówią o tym, że co piąty Polak należy do pokolenia Z. Musimy więc mieć świadomość, iż to właśnie te osoby należą również do grupy naszych odbiorców w mediach społecznościowych i Internecie.

Dlaczego warto zainwestować w budowanie relacji z pokoleniem Z?

Według danych statystycznych ponad połowa pokolenia Z nie ponosi żadnych kosztów swojego utrzymania, ponieważ mieszka z rodzicami. Fakt ten świadczy o tym, że ta grupa społeczna jest ogromną siłą nabywczą. Pieniądze które posiadają mogą wydawać na co tylko chcą. Bardzo często osoby te pragną luksusowych marek, dobrego jedzenia oraz produktów z wyższej półki. Dowodem na to są liczne kampanie reklamowe skierowane do tej grupy osób. Przewiduje się, że do roku 2025 pokolenie Z będzie stanowiło około 70 % odbiorców towarów i marek luksusowych pośród odbiorców na całym świecie. Zaczynają oni bowiem nabywać luksusowe marki znacznie szybciej niż przedstawiciele poprzednich pokoleń.

Młode pokolenia przyszłym potencjałem biznesowym

Kolejne młode pokolenie alfa, które od urodzenia wyposażone jest w cyfrowe zabawki również powinny być uwzględniane w długofalowych strategiach naszych firm. Kierując swoje reklamy w stronę pokolenia Z warto pamiętać, iż podstawą budowania relacji z tymi osobami jest szczerość i autentyczność. Większość przedstawicieli tego pokolenia uważa, że Internet kłamie. Przy wyborze odpowiednich dla siebie usług oraz towarów kierują się między innymi opinią influencerów.

Jeśli chcesz, aby Twoja marka zaistniała na Tik Tok’u postaw na kogoś kto potrafi to robić

Tik Tok jest jednym z portali, które dla pokolenia Z są bardzo ważne. Spędzają tam większą część swojego czasu i coraz częściej poszukują tam usług dla siebie. Zdecydowanie osoby te są większościową grupą korzystających z tej aplikacji. Tik Tok stał się aplikacją coraz częściej wykorzystywaną również pośród marek i firm oferujących swoje produkty i usługi. Decydując się jednak na tego typu reklamę warto wybrać do prowadzenia naszego konta osobę, która tworząc nagrania reklamowe zaciekawi nimi naszych odbiorców. Zdecydowanie jest to platforma, która stale rozwija się, a w przyszłości zyska znacznie większą liczbę zwolenników.

KingsWeb Agencja Interaktywna – pomożemy Ci przyciągnąć przyszłe pokolenia odbiorców !