Prowadzenie bloga firmowego jako doskonała forma promocji dla firmy

Prowadzenie bloga jest doskonałą formą promocji dla firmy. Jest to bardzo ważna kwestia zwłaszcza w przypadku nowych firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę i potrzebują odpowiedniej reklamy. Prowadzenie bloga nie generuje żadnych dodatkowych kosztów, a może przynieść firmie tylko same zyski.

Dodawanie tematycznych wpisów oraz prowadzenie bloga nie wymaga inwestowania w dodatkowe stanowisko pracy, sprzęt lub zatrudniania wewnętrznej firmy. Potrzebna jest tylko osoba, która ma smykałkę do pisania, a swoimi tekstami zaciekawi potencjalnego odbiorcę. Jedyną formą inwestycji w to przedsięwzięcie jest czas. Efekty prowadzenia bloga nie będą widoczne od razu, trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Jakie są korzyści z prowadzenia bloga firmowego?

Sprzedając jakiś produkt lub usługę zapewne wiesz o niej wszystko. Dlaczego zatem nie wykorzystać tej wiedzy? Dzielenie się wiedzą na dany temat za pośrednictwem firmowej strony internetowej przedstawi Twoją firmę w bardzo profesjonalnym świetle. Prowadzenie bloga jest to również doskonała forma zbudowania więzi pomiędzy firmą, a klientem. Dzięki temu klienci obdarzą Twoją firmę zaufaniem co przełoży się z pewnością pozytywnie na wyniki sprzedaży.

Obecnie Internet daje w tym zakresie ogromne możliwości. Firmy coraz chętniej wybierają publikowanie postów na blogach, a także na popularnych portalach społecznościowych. Są to miejsca, gdzie można dzielić się swoją wiedzą na temat oferowanych usług, lecz także pokazywać jak wygląda praca wewnętrzna firmy. Jest to również doskonały sposób na podniesienie wiarygodności usług oraz pokazanie firmy w bardzo profesjonalny sposób.

prowadzenie bloga

Strona internetowa na której prowadzony jest blog jest przede wszystkim wiarygodna. Świadczy to o jej ciągłym rozwoju oraz o jakości usług jakie świadczy. Brak aktywności na stronie lub portalach społecznościowych w dobie rozwijania się Social Mediów oraz Internetu może „odstraszyć” klientów zamiast ich przyciągnąć. Strona na której Google nie indeksuje żadnych zmian jest dużo gorzej postrzegana. Wstawianie rozbudowanych, tematycznych treści na swoją witrynę internetową jest to sygnał dla serwisu, który świadczy o tym, że strona rozwija się, znacząco wpływa to na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

Statystyki pokazują, że firmy, które prowadzą bloga na stronie mają o około 50 % więcej odwiedzających na stronach. Jeśli treści, które publikujesz zainteresują odbiorców z pewnością będą się nimi dzielić z innymi co podniesie oglądalność strony, a w efekcie sprzedaż w Twojej firmie. Z całą pewnością jest to krok konieczny na drodze do osiągnięcia sukcesu. Każdy sukces wymaga zaangażowania i ciężkiej pracy zatem na efekt trzeba będzie chwilę zaczekać.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie publikowania postów na blogu na swojej stronie internetowej skontaktuj się z Nami !