Konto firmowe na Instagramie
W obecnych czasach firma, która nie istnieje w sieci nie istnieje w ogóle. Internet stał się bardzo popularnym miejscem, gdzie każdy użytkownik poszukuje informacji oraz usług jakie go interesują. Dlaczego zatem tego nie wykorzystać w swojej firmie? Posiadanie konta firmowego na Instagramie doda naszej firmie profesjonalizmu. Ponad to pozwoli nam zdobyć nowych klientów. Być może zaciekawi ich to w jaki sposób pokazujemy Naszą pracę oraz Nasze usługi na Instagramie.
Czym różni się konto firmowe od konta prywatnego?
Dzięki posiadaniu konta firmowego na Instagramie mamy możliwość udostępniania danych firmy takich jak: numer telefonu, adres, e-mail czy lokalizacja. To w zasadzie główna różnica pomiędzy kontem prywatnym, a firmowym. Naszym potencjalnym klientom umożliwia to szybki kontakt z Nami. Wpływa to pozytywnie na odbiór usług jakie oferujemy.
Aby założyć konto firmowe na Instagramie dla swojego przedsiębiorstwa należy zacząć od założenia profilu prywatnego. Następnie przełączymy konto na tryb biznesowy. Jest to świetna opcja w przypadku istniejących już od jakiegoś czasu kont. Użytkownik nie traci swoich dotychczasowych postów oraz odbiorców. Po wyborze opcji zmiany charakteru konta należy uzupełnić pewne informacje.
Jakie są zalety konta firmowego na Instagramie?
Konto firmowe na Instagramie posiada kilka możliwości, których brakuje niestety w koncie prywatnym. Działalność firmy na Instagramie powinna być uzależniona od wielu czynników, między innymi od tego w jakiej branży działa firma oraz jakie są jej cele. Na koncie firmowym na Instagramie powinny znaleźć się ciekawe informacje z życia firmy, relacje z wykonywanej pracy oraz inne ciekawostki dotyczące działalności firmy. Odbiorcy, którzy obserwują dany profil firmowy chcą zobaczyć przede wszystkim jak działa firma, jak powstaje produkt lub usługa oraz jak swoją pracę wykonują pracownicy. Dzięki temu właściciel firmy buduje relację oraz zaufanie z odbiorcą, który niebawem może stać się klientem firmy.
W jaki sposób prowadzić konto firmowe na Instagramie?
Konto firmowe na Instagramie warto prowadzić na podstawie ułożonego już wcześniej planu. W tym planie należy umieścić przede wszystkim częstotliwość umieszczania treści oraz jej zakres. Wszystko to możemy określić przy pomocy statystyk jakie są dostępne w firmowym profilu Instagrama. W oparciu o własne doświadczenia możemy wybrać godzinę o której odzew na nasze posty jest największy.
Na swoim koncie musisz umieszczać ciekawe treści i zdjęcia, które przyciągną uwagę potencjalnych obserwujących i zachęcą do obserwowania Twojego profilu.
Jaka branża powinna bezwzględnie posiadać konto firmowe na Instagramie?
Firmy, które swoją działalność prowadzą tylko w sieci powinny posiadać konto na Instagramie obowiązkowo. Graficy czy też fotografowie również należą do grupy osób, które zdecydowanie powinni promować swoją działalność w Internecie. Jednak nie ma jednoznacznych zawodów, które powinny znaleźć się w grupie posiadaczy konta firmowego na Instagramie. W zasadzie każda branża, czy każdy zawód skorzysta na założeniu swojego konta firmowego na Instagramie. Instagram jest kanałem, który posiada olbrzymie zasięgi i z pewnością pomoże danej firmie pozyskać nowych klientów.