Dbamy o Twój rozwój w internecie

Kampanie Google Ads

Jednym z najskuteczniejszych sposobów aby szybko i skutecznie przebić się z własną reklamą w gąszczu konkurencji jest kampania Google Ads (dawniej Adwords). Dzięki takiemu działaniu masz pewność że precyzyjnie dotrzesz do grupy odbiorców / klientów zainteresowanych właśnie Twoją ofertą produktów bądź usług.

Kampania Google Ads to:

Kampanie Google Ads
Skuteczne narzędzie prowadzenia reklamy
Kampanie Google Ads
Precyzyjnie dobrana grupa odbiorców 
Kampanie Google Ads
Pełna kontrola budżetu reklamowego

W czym może pomóc Google Ads?

Google Ads to skuteczny i precyzyjny system reklamowy. Pozwala on wyświetlić Twoją ofertę / reklamę na samym szczycie wyników wyszukiwania. Reklama pokazuje się dokładnie wtedy gdy ktoś szuka produktów lub usług które Ty oferujesz.

Jak działa kampania Google Ads? W dużym uproszczeniu można to porównać do telefonu na kartę. Wpłacasz określoną kwotę na konto i za każdym razem kiedy klient kliknie w reklamę google pobiera z konta określoną kwotę za kliknięcie.

Skuteczność reklamy w dużej mierze zależy od ustawień kampanii reklamowej – odpowiednim doborze słów kluczowych i przyciągających tekstach, bądź grafikach reklamowych. Kampania Google Ads może także przybrać formę produktową jeśli prowadzisz sklep internetowy. Naszym zadaniem jest przygotowanie kampanii tak, aby była maksymalnie skuteczna dla odbiorcy i zoptymalizowana tak, żeby koszt kliknięcia był możliwie najniższy.

Kampanie Google Ads

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Utworzenie konta
Google Ads

Pominiemy ten krok jeśli masz już konto Google Ads, na którym możemy uruchomić kampanie reklamową.

  • utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads i profilu płatności

  • wdrożenia Google Analytics
  • przekazanie dostępów administracyjnych do konta
  • zainstalowanie na stronie www niezbędnych tagów
Prowadzenie kampanii
Google Ads

Prowadzenie standardowej kampanii dostosowanej do branży i biznesu Klienta. Budżet na reklamę do 3,000 zł.

  • prowadzenie kampanii oraz obsługa konta reklamowego
  • stała optymalizacja kampanii i kontrola wydatków
  • należy doliczyć ustalany budżet na reklamy
  • raport miesięczny podsumowujący kampanię

*kampania produktowa dla sklepów internetowych, oraz z budżetem powyżej 3,000 zł – wycena indywidualna