Aktualności

Robimy to co kochamy, dzieląc się tym co ciekawe i warte uwagi. Chcesz być na bieżąco? Śledź nasz blogi i obserwuj Social Media.

Bądźmy w kontakcie

Ostatnie wpisy

Content marketing – o czym pisać przed świętami?

Każde ważniejsze święto jest obecnie coraz częściej wykorzystywane w marketingu. W reklamach bardzo często spotkamy się z nawiązywaniem do ważnych dla nas wydarzeń. Bardzo dokładnie widać to na przykładzie Świąt Bożego Narodzenia. Marketing firm szaleje w wymyślaniu świątecznych reklam oraz haseł reklamowych, które w jakikolwiek sposób przyczynią się do sprzedaży oferowanych przez firmy usług, czy produktów. Czy warto kierować do naszych odbiorców tego typu tematyczny content marketing?

Content marketing o tematyce świątecznej

Aby publikowane przez nas treści przyniosły naszej firmie zamierzone efekty musimy przede wszystkim śledzić potrzeby naszych klientów. W tym okresie klienci ukierunkowani są nie tylko na swoje potrzeby, ale przede wszystkim na potrzeby swoich bliskich. Grudzień jest szczególnym czasem poszukiwania świątecznych prezentów, które obecnie są mocno zróżnicowane. Z perspektywy firm oraz usługodawców ważne jest, aby content marketing naszej firmy zaciekawił naszych odbiorców oraz zachęcił ich do ich zakupu.

content marketing
content marketing

W jaki sposób może wyglądać content marketing naszej marki?

To jakie treści związane ze świętami będziemy udostępniali na naszych mediach społecznościowych zależy oczywiście od tego z jaką branżą jesteśmy związani. Jedne z firm mogą zaproponować zakup jednego ze swoich produktów, który idealnie sprawdzi się jako prezent dla bliskich, inne natomiast mogą oferować praktyczne porady związane ze świętami. Jedno i drugie rozwiązanie jest dobre dla naszej firmy. Content marketing naszej marki powinien być doskonale przemyślany, aby w ten sposób móc promować nasze usługi czy produkty.

Czy każda branża może nawiązywać w swoich mediach społecznościowych do tematyki świątecznej?

W zasadzie każda branża może w jakikolwiek sposób w swojej codziennej pracy nawiązywać do świąt. Nawet jeśli nasz content marketing nie może opierać się na przedstawianiu usług czy prezentów idealnych jako świąteczne prezenty to możemy chociażby pokazać naszym odbiorcom jak przygotowujemy wnętrza naszych biur na świąteczny czas. W gąszczu ofert świątecznych dobrze jest skierować do naszych klientów swoje własne propozycje.

Content marketing świąteczny – szczególną formą reklamy

Czas przedświąteczny jest szczególnym w roku czasem, kiedy przestaje się dla nas liczyć wszystko i skupiamy się jedynie na organizacji świąt i prezentów dla naszych bliskich. Ciężko wtedy przebić się w Internecie z jakąkolwiek inną tematyką nie związaną ze świętami.