Czy firma powinna posiadać wizytówkę Google?

Wizytówka Google – nie ma Cię w Internecie, więc nie istniejesz! Kto z nas nie zna tego powiedzenia? W dobie Internetu nabiera ono nowego znaczenia. W obecnych czasach wiele osób poszukuje usług i produktów za pośrednictwem Internetu. Dla firm oznacza to, że obecność w Internecie jest nie tylko ważna, ale również kluczowa dla rozwoju ich firm. Wizytówka jest zatem bardzo ważnym aspektem naszej reklamy w sieci.

Dlaczego posiadanie wizytówki Google z perspektywy firmy jest tak ważne?

Nasi klienci poszukujący usług najczęściej robią to w Internecie. Jak więc mogą nas znaleźć, kiedy nie posiadamy wizytówki Google? Jest to niezwykle ważne zwłaszcza w przypadku firm lokalnych, które w ten sposób odbierają sobie szansę na pozyskanie klienta. Posiadanie konta na portalach takich jak Facebook czy Instagram nie jest konieczne, jednak wizytówka Google jest niezbędna w przypadku niemalże każdej z działalności.

wizytówka google
wizytówka google

Ogromne znaczenie posiadania wizytówki Google

Dla wielu przedsiębiorców i właścicieli firm posiadanie wizytówki Google może być źródłem pozyskania klientów. Dla firm prowadzących działalność lokalną jest ona bardzo ważna. W wielu przypadkach powinna być priorytetem przed innymi działaniami marketingowymi. Dzięki temu profil firmy będzie wyświetlał się na mapach Google oraz w aplikacjach na smartfonach czy komputerach. Wiele osób właśnie w taki sposób poszukuje usług dla siebie, jest to dla nich naturalnie i robią to intuicyjnie. Nie posiadając wizytówki Google firmy w ten sposób odbierają sobie szansę na pozyskanie klienta. Na usługi danej firmy może trafić również wielu kierowców, ponieważ na co dzień korzystają oni z map Google.

Informacje o firmie w łatwy sposób dotrą do potencjalnych klientów

Dzięki wizytówce Google informacje dotyczące firmy nie tylko będą wyświetlać się na mapach, ale także w wyszukiwarce. Ponadto mogą one wyświetlać się ponad wynikami organicznymi innych firm. Jest to spowodowane traktowaniem przez Google lokalnych firm priorytetowo. Poza tym do wizytówki firmowej podpięty jest również numer telefonu, który umożliwia szybki kontakt. W taki sposób potencjalny klient może szybko i sprawnie skontaktować się z usługodawcą.

Opinie zamieszczane za pośrednictwem wizytówki Google

Za pośrednictwem wizytówki Google można również umieszczać opinie dotyczące firm i ich działalności. Jest to niezwykle przydatna opcja dla klientów, którzy poszukując konkretnych usług chcą znać opinie dotyczące poszczególnych firm. Wielkim atutem wizytówki jest to, że jej założenie jest całkowicie darmowe. Tak więc możemy z powodzeniem reklamować się w ten sposób nie ponosząc dodatkowych kosztów.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie reklamy – Agencja KINGSWEB służy pomocą !